آرشیو بهمن ماه 1399

لوازم آرايشي

تاثير اسب درماني براي بيماري‌هاي رواني

۱۳ بازديد

 

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/horse8-therapy-mental.html

اسب درماني ,تاثير اسب درماني براي بيماري‌هاي رواني ,اسب سواري

اسب درماني

 

درمان به كمك اسب يا اسب درماني، يكي از روش هاي جديد در درمان اختلال هاي رواني است. اسب ها به علت ويژگي اجتماعي و درك احساسات و هيجانات انسانها ، مورد مناسبي براي درمان به شمار ميروند . 

هر چند وقت يك بار عده اي يك روش درماني را بر سر زبان ها مي اندازند و ادعا ميكنند كه ميتواند مؤثر باشد. اسب درماني مثل موسيقي درماني يكي از شيوه هاي بسيار متعددي است كه براي بيماران رواني مورد استفاده قرار مي گيرد. يك دوره اي موسيقي درماني مد شده بودو از اين روش بعنوان يك شيوه مؤثر درماني ياد ميشد . بطور كلي موسيقي درماني، اسب درماني و... ارامش بخش و تسكين دهنده هستند.

 

كارشناسان، اعتياد به اينترنت را يك بيماري ميدانند و تلاش هاي زيادي را براي درمان اين بيماري به عمل آورده اند. اخيرا در كره جنوبي، كشوري كه يكي از بيش ترين كاربران اينترنت و بالطبع معتادان به آن را دارد، اقدام جالبي براي برخورد با اين پديده انجام گرديده است و آن اسب درماني معتادان به اينترنت است.» 

 

اسب درماني ,تاثير اسب درماني براي بيماري‌هاي رواني ,اسب سواري

درمان به كمك اسب

 

سواركاري اعتماد به نفس  بچه ها را بالا مي برد زيرا بچه ها متوجه اين امر ميشوند كه ميتوانند تنها افسار حيوان را در اختيار بگيرند و وي را كنترل ميكنند .

 

پژوهش هاي نشان داده اند با كمك اسب ميتوان توجه و تمركز را بالا برد. اسب حيوان با هوشي است براي پيدا كردن جهت و به عشق دنبال سواركارش ميرود .

 

آن ها با كوچكترين حركت سوارشان با حس وي هماهنگ ميشوند سواركار نمي تواند هيچ چيز را از اسبش دور كند. اسب ها ميتوانند بگويند آيا شما هيجان زده ، عصبي يا شادمان هستيد. كودكي كه عدم تمركز دارد هنگامي كه سوار اسب ميشود براي كنترل اسب بالاجبار مجبور به جمع كردن حواس ميشود .

 

اسب ها ميتوانند بعنوان آيينه اي از حس انسان عمل كنند، آنها همان هيجانات و عواطفي را از خود بروز مي‌دهند كه از ما دريافت نموده اند . آنها حيواناتي اجتماعي هستند كه متعلق به گله و شكارند. به همين علت، احساسات و عواطفي قوي دارند كه از آن بعنوان ابزاري براي ماندن در ميان گله استفاده ميكنند .

 

اسب درماني ,تاثير اسب درماني براي بيماري‌هاي رواني ,اسب سواري

اسب درماني براي بيماران رواني

 

با اين كه سواركاري مي تواند چالش هاي خود را داشته باشد، ولي بسياري از اشخاص وقت سپري شده در موقع سواركاري را ارامش بخش مي يابند. موقع سواركاري شما بايد بر روي تمامي مرحله هاي تمرين توجه كنيد و در اين حين بطور ناخواسته نگراني ها و مشكلات روزانه خود را فراموش مي كنيد.

 

جدا از اين، تنها همان حس خوشحالي و ازادي اي كه در موقع سواركاري حس مي كنيد و لذتي كه از آن به دست مي آوريد، چه از يادگيري يورتمه رفتن و چه از مقام آوردن در مسابقه ها كشوري، بسيار متمايز از هر احساسي است كه تابحال حس كرده ايد و به نحوه فوق العاده اي سبب كاهش استرس و اضطراب ميشود .

 

 

اين كه قابليت اين را داشته باشيد كه از حيواني بسيار بزرگتر و تنومند تر از خودتان نگهداري كنيد و وي را كنترل كنيد، تأثير باور نكردني اي بر روي اعتماد به نفس شما ميگذارد و خود به تنهايي هم حس فوق العاده اي به شما ميدهد . همچنين اگر شما با حيواني با اين عظمت و قدرت كار مي كنيد در حالي كه هر كار كوچك شما مي تواند بر روي حيوان تأثير بگذارد، بطور ناخواسته در قبال امنيت اسب و اطرافيانتان حس مسووليت مي كنيد.

 

اسب سواري نيازمند كسب دانش و مهارت زيادي است كه لازمه ي اين يادگيري و شناخت با اسب ها و رفتار و فيزيولوژي آن ها، وقت و صبر است. به همين علت اسب سواري مثل بسياري از ورزش هاي ديگر سبب افزايش صبر و بردباري مي شود.

 

ثروتمند بودن هميشه بهتر از فقير بودن است

۱۱ بازديد



ثروتمند بودن,فقير بودن,ثروتمند

راز ثروتمند شدن

 

فقر خوب نيست همانطور كه بيماري خوب نيست فقر هم يك بيماري ذهني است بيماري كه انسان را ضعيف ميكند ، انسان را ضعيف و كوچك ميكند ، حس را بد ميكند و كاري ميكند كه از زندگي لذت نبريد. در فقر اصلاً حس خوشحالي و شادماني وجود ندارد شما بايد ثروتمند شويد و خوشحالي و ارامش حقيقي را تجربه كنيد.

بعضي به مسأله فقر بيش تر اهميت داده اند و آن را با زهد و ساده زيستي هم معنا دانسته اند ولي مسأله سرمايه دار شدني كه نتيجه اش قدرت آوري، علم آموزي و رفع نيازهاي مادي مردم است چيست؟ سرمايه داري زماني بد است كه به تجمل ختم شود و‌ اگر نه بدون سرمايه مگر ميشود حتي فعاليت مذهبي كرد؟

 

فقر خوب نيست همانطور كه بيماري خوب نيست فقر هم يك بيماري ذهني است بيماري كه انسان را ضعيف ميكند ، انسان را ضعيف و كوچك ميكند ، حس را بد ميكند و كاري ميكند كه از زندگي لذت نبريد. در فقر اصلاً حس خوشحالي و شادماني وجود ندارد شما بايد ثروتمند شويد و خوشحالي و ارامش حقيقي را تجربه كنيد. شخصي كه بيمار ميشود و پول كافي براي معالجه خود ندارد احساسش هر روز بدتر و بدتر ميشود ، شخصي كه بده كار است و هر لحظه استرس دارد، نمي تواند شاد باشد و ارامش را لمس كند.

 

زندگي بايد همراه با خوشحالي و لذت و ارامش باشد و بدون پول نمي توان خوشحالي حقيقي را حس كرد.

 

هنگامي كه كه ذهن انسان نگران پول باشد آرامشي وجود ندارد، لذتي وجود ندارد و اصلاً حس خوبي بوجود نمي آيد. ثروتمند شدن خوب است، انساني كه ثروتمند است نگراني ندارد، فرد ثروتمند ميتواند تمام احساسات خوب را تجربه كند، ميتواند هر كاري كه دوست دارد انجام دهد، به هر كجاي دنيا كه مي خواهد سفر كند، از زندگي اش لذت ببرد و به انسان هاي ديگر كمك كند.

 

انسان ثروتمند مدام شادمان است و خوش‌حالي يعني شاكر بودن ، ولي انسان بي بضاعت مدام از زمين و زمان گلايه دارد و مدام ناشكر است، پس فقر هيچ وقت خوب نبوده و هيچ وقت هم خوب نخواهد بود، در فقر اصلاً حس خوشايندي وجود ندارد.( بيشتر بخوانيد: چگونه احساس ثروتمند بودن كنيد؟)

 

اشخاص بي بضاعت نظرشان اين است كه ثروتمند شدن سخت است و به آساني نمي توان ثروتمند شد يا اين كه اگر بخواهي ثروتمند شوي بايد شانس بياوري يا به سراغ دعا و جادو بروي امكان دارد اين جملات را از زبان فقيران بشنويد:

 

اگه شانس نداشته باشي نميتوني پول دار بشي – طرف يه زمين خريد يهو قيمتش ميلياردي شد – اگه ۱۰۰ ميليون از بانك ببرم زندگيم از اين رو به اون رو ميشه – ميگن فلاني رفته پيش دعانويس تو هر كاري ميزنه پول از سر و كولش بالا ميره – پول دار شدن كه راحت نيست بايد ۵۰ سال كار كني هيچي نخوري تا بتوني دو قرون جمع كني.

 

تمام اين سخنان خيالات اشخاص بي بضاعت است، ثروتمند شدن بسيار بسيار راحت است چنانچه باورهاي خود را تغيير دهيد اگر به خدا ايمان داشته باشيد اگر شجاع باشيد و اين تصورات اشتباه را از ذهن خود پاك كنيد. باور كنيد كه ثروت براي تمام مردم دنيا وجود دارد تنها بايد باور كنند و به نعمات اجازه وارد شدن بدهند.

 

ثروتمند بودن,فقير بودن,ثروتمند

اسرار ذهن ثروتمند

 

عاداتي كه شما را فقير ميكند 

تضميني وجود ندارد كه خودداري از اين موارد سبب ثروتمند شدن كسي بشود. ولي لااقل با كنارگذاشتن اين عادت ها مي توانيم از فقر پيش‌گيري كنيم. مي توانيم بگوييم ثروت مانند يك استخر است. اندازه آب جمع شده در استخر هم به حجم آب ورودي و هم به اندازه آب خروجي بستگي دارد. قطعاً بستن سوراخ هاي استخر ميتواند به زودتر پر شدن آن كمك كند.

 

- بدحساب شويم و قرض هاي خود را پس ندهيم!

داشتن اعتبار و آوازه خوش حسابي تأثير زيادي بر زندگي مالي شما مي گذارد. مواردي پيش مي‌ايد كه شما احتياج داريد سريع پولي قرض كنيد. احتمالا يك موقعيت تجاري فوق العاده يا هزينه اي پيش بيني نشده كه بايد به سرعت براي آنها پول تهيه كنيد. اگر در بين دوستان و اشنايان خود به شخصي بدحساب معروف شويد، اعتبار خود را از دست خواهيد داد. در اين صورت ناگزير مي شويد تمام بار مالي پيش آمده در زندگي خود را تنها تحمل كنيد. اين شوك ها، فشارها و بارها ميتواند شما را از پاي در بياورد و به ورشكستگي برساند.

 

- ترس از تغيير

بزرگ ترين ترس افرادي كه چنين تفكرات ضعيف و اشتباهي دارند اين است كه از تغييرات مي هراسند. افرادي كه در زندگي خود تصميم به تغيير مي گيرند در واقع ثبات وضعيت خود را به خطر مي اندازند كه اشخاص كوته نظر از اين وضعيت ترس دارند.

 

حتي اين اشخاص از راه انداختن كسب و كار خود مي ترسند براي اين كه ترس از شكست در وجودشان رخنه نموده است .

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/rich8-better-poor.html

دليل دور شدن اعضاي خانواده از يكديگر چيست و راهكارهاي نزيك شدن اعضاي خانواده به هم چيست؟

۱۰ بازديد



علت دور شدن اعضاي خانواده از يكديگر,دور شدن اعضاي خانواده از يكديگر,راهكارهاي نزيك شدن اعضاي خانواده به هم

علل دور شدن اعضاي خانواده از هم

 

با شرايطي كه در جامعه امروز بوجود آمده به سمتي پيش مي رويم كه هركس تنهايي خود را با يك تلفن همراه پر ميكند و از جمع هاي خانوادگي دور ميشود . رابطه خانواده ها با توسعه شبكه هاي مجازي و علل گوناگون ديگر روز به روز كم تر ميشود

رابطه خانواده ها با توسعه شبكه هاي مجازي و علل گوناگون ديگر روز به روز كم تر ميشود و فاصله ي بين اعضاي خانواده بيش تر، اين مسأله هر روز پر رنگ تر و براي جامعه خطرناك تر ميشود چرا كه خانواده يكي اركان مهم جامعه است.

 

خانواده نخستين مكاني است كه اشخاص از آن جا زندگي خود را آغاز ميكنند و شالوده شخصيتشان شكل مي گيرد و همه ما مي دانيم كه خانواده تأثير شگرفي در تقدير و آينده ما دارد.

 

اعضاي خانواده به علل مختلفي از هم دورتر شده اند و وقت اندكي را با هم مي گذرانند به طوري كه روز به روز زماني كه اعضاي خانواده در طول روز با هم سپري ميكنند كم و كم تر ميشود .

 

ويژگي هاي مورد نياز جمع خانوادگي

نخست اينكه در فضايي كه اعضاي خانواده با هم نشسته اند بايد امنيت تك تك اشخاص حفظ شود و اعضاي خانواده نبايد حس كنند امنيت رواني آن ها مورد تهديد قرار مي گيرد. دوم اينكه محور تعاملات بين اشخاص خانواده، بايد احترام باشد و اينكه اعضا بايد براي شخصيت يكديگر حريم قائل باشند و وارد حريم شخصي يكديگر نشوند يا با پرخاشگري و توهين به يكديگر بي احترامي نكنند.

 

حتي اگر قرار است يكديگر را نقد كنند اين نقد بايد همراه با احترام باشد. سوم ارزش قائل شدن براي يكديگر است. اشخاص خانواده بايد يكديگر را ارزشمند بدانند و براي شنيدن و همراهي با يكديگر، وقت بگذارند و در زمانيكه به حرف هاي هم گوش مي دهند واكنش نشان بدهند تا فرد حس ارزشمندي را دريافت كند.

 

چهارم اينكه زماني تعامل در خانواده سازنده است كه اشخاص از تهديد، مسخره و تحقير يكديگر خودداري كنند. پنجمين شرط اين است كه اعضاي خانواده بتوانند پيام دوست داشتن را در فضاي نشست ها منتقل كنند . وقتي يك نشست در خانواده سازنده است كه اشخاص حس كنند حتي اگر نقدي هم است آن نقد از روي دوست داشتن است؛ به عنوان مثال هنگامي كه خانواده درگير نگاه كردن يك فيلم هستند امكان دارد يكي از اشخاص خانواده به ديگري بگويد اين چه فيلمي است كه نگاه مي كني؟ !

 

يعني نشان بدهد چيزي را كه تو دوست داري من دوست ندارم واين سبب خدشه دار شدن روابط بين آن ها مي شود و فضاي صميمي و محبّت آميز خانواده را از بين مي برد. با رعايت كردن اين شرايط در نشست هاي درون خانواده يك تعامل سازنده شكل مي گيرد كه به رشد و ارتقاي اعضاي خانواده و ايجاد حس امنيت، اعتماد به نفس و عزت نفس در اشخاص منجر مي شود.

 

علت دور شدن اعضاي خانواده از يكديگر,دور شدن اعضاي خانواده از يكديگر,راهكارهاي نزيك شدن اعضاي خانواده به هم

دور شدن اعضاي خانواده از هم

 

براي اين كه بتوانيم رابطه اعضاي خانواده را بهتر كنيم در آغاز بايد بدانيم كه چه دلايلي سبب اين مسأله شده است تا بتوانيم باتوجه به آن اقدامات لازم و مؤثر را انجام دهيم.

 

مهم ترين علتي كه ميتوان گفت سبب دور شدن بيش تر اعضاي خانواده از هم‌ديگر شده است، عدم توانايي براي ايجاد و برقراري يك روابط مؤثر است مثلا اشخاص نمي دانند چه طور به هم‌ديگر فعالانه گوش كنند و چطور همدلي داشته باشند.

 

علت ديگر پيشرفت تكنولوژي و افزايش جذابيت هاي شبكه هاي اجتماعي است اين موردهاي سبب شده اشخاص وقت خيلي زيادي را در طول روز صرف استفاده از آنها بكنند و متوجه نيستند كه چه طور ساعت ها وقت خود را اتلاف مي‌دهند و بدون هدف به استفاده از اپليكيشن هاي گوناگون مي گذرانند.

 

 

مشكلات اقتصادي كه مردم امروز دارند و ساعت هاي طولاني كار كردن والدين و استرسي كه هر روز پدر ها و مادر ها متحمل ميشوند براي اين كه بتوانند مايحتاج اصلي خانواده خود را آماده كنند سبب شده است كه اعضاي خانواده روز به روز از هم دورتر شوند.

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/family8-members-moving.html

روش هاي تست ميزان تندي فلفل

۱۳ بازديد

روش هاي تست ميزان تندي فلفل

دانه هاي فلفل تندترين قسمتهاي اين گياه هستند. اما همه فلفل ها مثل هم نيستند برخي از آنها تندي بسيار كمي دارند و برخي از آنها آنقدر تند هستند كه بايد با دستكش آنها را برداريم . اگر شما هم جزء كساني هستيد كه دوست داريد تشخيص دهيد چه فلفلي تند است و چه فلفلي تندي كمتري دارد مي توانيد از روشي كه در اينجا ذكر مي كنيم استفاده كنيد.

 

دستورالعمل :
وقتي مي خواهيد فلفل بخريد درباره ميزان تندي آن از فروشنده سئوال كنيد و اگر از فروشگاههاي بزرگ خريد مي كنيد بايد به توضيحات نوشته شده روي برچسب آن توجه كنيد . معمولا” بعد از قيمت ، روي برچسبها ميزان تندي فلفل نوشته مي شود.

 

به نمودار اسكوويل مراجعه كنيد. مقياس اسكوويل ، يك نوع شاخص اندازه گيري است كه براي نشان دادن ميزان تندي فلفل به كار مي رود.

 

از روي ظاهر فلفل هم تا حدي مي توانيد ميزان تندي فلفل را تشخيص دهيد . معمولا” هرچه فلفل ريزتر باشد تند تر است. هم فلفلهاي قرمز و هم فلفلهاي سبز مي توانند خيلي تند باشند بنابراين رنگ فلفل نمي تواند ملاك خوبي براي قضاوت كردن درباره تندي آن باشد.

 

به تازگي فلفل هم توجه كنيد و ببينيد فلفل بو داده است يا تازه . اگر فلفل چين و چروك شده و رنگش تيره تر شده است حتما” بو داده است . فلفل بو داده معمولا” تندتر از فلفل تازه است ، بنابراين اگر نمي خواهيد از فلفل هاي خيلي تند استفاده كنيد بهتر است از فلفل هاي تازه استفاده كنيد.

 

هشدارها :
1 – شما مي توانيد تندي فلفل را با خارج كردن دانه هاي داخل آن كاهش دهيد.

2 – وقتي قصد داريد فلفل هاي تند را به دست بگيريد حتما” دستكش بپوشيد و بعد از دست زدن به فلفل حتما” دستهايتان را بشوئيد تا پوستتان تحريك نشود .

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/methods-testing-how-fast-pepper.html

روش آماده‌سازي پياز

۱۸ بازديد

پياز يكي از پركاربردترين مواد اوليه در آشپزي است. پياز سفيد خوش طعم‌تر از پياز قرمز است اما برخي مزه شيرين‌تر پياز قرمز را ترجيح مي‌دهند.

 

به گزارش تالاب دستورالعمل‌هاي زيادي براي پوست كندن پياز وجود دارد. اينكه چگونه پياز را پوست بكنيد كه اشكتان را در نياورد. از اينكه كبريت لاي دندان‌هايتان بگذاريد تا اينكه پياز را در آب پوست بكنيد.

 

اما با همه اين ترفندها اگر در هنگام پوست كندن پياز اشك نريختيد، در مرحله ريز كردن اشكتان درمي‌آيد. پس از همان اول بگذاريد اشك از چشم‌هايتان سرازير شود. براي سلامتي چشمتان خوب است.

 

خرد كردن پياز

خرد كردن پياز انواع زيادي دارد: نگيني، حقه‌اي، ريز شده معمولي. بسته به اينكه چه مي‌خواهيد بپزيد، مي‌توانيد يكي از اين انوع را انتخاب كنيد.

 

براي نگيني خرد كردن پياز بهترين روش اين است كه يك بار پياز را از وسط (از ارتفاع) به دونيم كنيد. آنگاه هر قطعه را روي تخته بخوابانيد، سر و ته پياز را بزنيد، برش‌هاي عمودي در هر نيمه ايجاد كنيد. (به طور متوسط چهار تا شش برش كافي است.) سپس برش‌هاي عرضي هم اندازه بزنيد.

 

در روش حلقه‌اي پياز درسته را روي تخته قرار دهيد و از عرض برش بزنيد.

 

روش معمولي تنها در اندازه قطعات پياز با روش نگيني فرق دارد.

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/onions-treatments.html

شيوه ي استفاده از گوي‌هاي معطر فلزي

۱۴ بازديد

آشنايي با شيوه‌هاي استفاده از گوي‌هاي معطر فلزي
60 سال قبل از توليد تي‌بگ، خرده‌هاي چاي در گوي‌هاي فلزي داراي سوراخ دم مي‌شد.
اين گوي‌ها در اشكال جالب توليد مي‌شد و حتي تا امروز مورد استفاده چاي دوستان قرار مي‌گيرد.
نوع آلومينيومي آن كه در دهه 1920 به توليد انبوه رسيد را مي‌توان در برخي سمساري‌ها با قيمت 8-2 دلار پيدا كرد.
جنس نقره استرلينگ گران‌تر بوده، به خصوص زماني كه با مواد معطر پر شوند، هديه‌اي دلپذير خواهند بود.
از گوي‌ها مي‌توان به عنوان صافي هم استفاده كرد. كاربرد ديگر آن‌ها در حمام است كه در آن مواد خوشبوكننده ريخته مي‌شود.

 

مواد و وسايل مورد نياز:                                                                              
خرده‌هاي سرو
خرده‌هاي صابون معطر
خرده‌هاي سبزي‌ها
اسطوخودوس خشك
نمك حمام
گل‌هاي خشك شده زيرفون
روغن‌هاي معطر
روبان
زنجير فلزي

طرز پر كردن گوي‌ها:

1- نيمه پاييني گوي را روي استكان بلور قرار دهيد تا هنگام پر كردن با مواد معطر (قابل تهيه در عطاري‌ها) واژگون نشود.

2-  داخل گوي را با نمك حمام، مواد داراي بوي شيرين، گل‌هاي زيرفون، روغن معطر و … پر كنيد. در آن را محكم با پيچ دادن ببنديد و به آن روبان يا زنجير به عنوان دسته وصل كنيد.

3- از يك زنجير بلند استفاده كنيد تا بعد از تمام شدن كارتان بتوانيد گوي را به شير وان آويزان كنيد.

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/way-of-using-scented-balls-of-steel.html

در چه موقع هايي تنبل بشويم تا سود ببريم ؟

۱۷ بازديد

در چه موقع هايي تنبل بشويم تا سود ببريم ؟

هميشه زبر و زرنگي هم جواب نميدهد و بايد بعضي اوقات از تنبلي هم فرد استفاده كند.

 

اگر زندگي سالم تر همراه با حس خوب مي خواهيد مي توانيد برخي از كارها را به سبك افراد تنبل انجام دهيد تا نتيجه كار را ببينيد. اگر به دنبال راه‌هايي هستيد كه بدون زحمت سالم بمانيد، كافي است در محيط اطراف‌تان تغييرات كوچكي ايجاد كنيد. اگر مجبور بوديد به جاي يك فرد تنبل براي برداشتن شكلات‌هاي اسمارتيز ۳ پله را بالا برويد اما تنقلات گياهي درست مقابل‌تان بودند، در اين صورت تنقلات سالم را انتخاب مي‌كرديد كه به شما نزديك‌ترند، اينطور نيست؟

 

به عادت‌هاي‌تان و تغييرات كوچكي فكر كنيد كه مي‌توانيد ايجاد كنيد تا به جاي گزينه‌هاي ناسالم، گزينه‌هاي سالم را مقابل‌تان قرار دهيد؛ اين‌گونه قادر خواهيدبود بدون اين‌كه واقعا تلاش كنيد، سالم‌تر باشيد.در اين نوشتار ۱۵ روش براي سالم‌تر بودن به روش تنبل ها (بدون هيچ تلاشي) آمده‌است:

 

۱. بيش‌تر غذا بپزيد و غذاي اضافه را در فريزر بگذاريد

وقتي مشغول شام درست كردن هستيد، مقدار مواد اوليه را ۳ برابر كنيد و ۲ وعده‌ي غذايي كامل را در فريزر بگذاريد براي دفعه‌ي بعدي كه هوس فست‌فود مي‌كنيد يا براي پختن غذاي سالم انرژي نداريد. هم‌چنين اين مي‌تواند يك روش كاهش وزن مناسب براي تنبل ها باشد، چون براي چند شب مجبور نيستيد غذا بپزيد، و اين غذا از چيزي كه از رستوران مي‌گيريد خيلي سالم‌تر خواهدبود.

 

۲. با لباس وزرشي‌تان بخوابيد

آيا مي‌خواهيد صبح‌ها ورزش كنيد اما حركت كردن براي‌تان دشوار است؟ وقتي بيدار مي‌شويد و شورت و نيم‌تنه‌ي ورزشي‌تان را به تن داريد، بيش‌تر احتمال دارد كتاني‌هاي‌تان را بپوشيد و به خودتان حركت بدهيد، اين يكي از بهترين روش‌هاي كاهش وزن براي تنبل ها است.

 

۳. به آدم‌ها بگوييد به باشگاه مي‌رويد

هرچه آدم‌هاي بيش‌تري از اين موضوع آگاه باشند، مثلا در رسانه‌هاي اجتماعي، احساس مي‌كنيد به آدم‌هاي بيش‌تري بايد حساب پس بدهيد. شما نمي‌خواهيد آنها دست‌تان بيندازند يا دروغ‌گو خطاب‌تان كنند، براي همين بيش‌تر احتمال دارد به تعهدتان پايبند باشيد. شما واقعا مجبور نيستيد براي جواب گرفتن از اين روش كار خيلي بيش‌تري انجام دهيد، براي همين اين يك روش مناسب براي تنبل ها است تا بدون اين‌كه واقعا تلاش كنيد وزن كم كنيد.

 

۴. ماشين را دورتر پارك كنيد

فقط يك جاي پارك كه به اندازه‌ي چند ماشين با درب ورودي فاصله دارد، باعث مي‌شود هر روز چند قدم بيش‌تر راه برويد. اين چند قدم راه رفتن به مرور زمان روي هم جمع مي‌شود، و اين يكي از آسان‌ترين روش‌هاي كاهش وزن براي تنبل ها است. ما مي‌توانيم اين پيشنهاد را براي پله هم بدهيم، اما به هر حال، اگر داريد اين مقاله را مي‌خوانيد يعني ممكن است كمي تنبل باشيد.

 

۵. بيش‌تر بخوابيد

يكي از روش‌هاي كاهش وزن بدون زحمت، كه براي تنبل ها مناسب است بيش‌تر خوابيدن است. هر شب حداقل ۷ ساعت بخوابيد تا سالم بمانيد؛ اما بيش‌تر از شبي ۸ ساعت نخوابيد. پژوهشگران نشان داده‌اند هم خواب زياد و هم خواب كم عوامل خطرزا براي چاقي مفرط هستند.

 

۶. وقتي نشسته‌ايد حركات انقباضي انجام دهيد

يكي ديگر از روش‌هاي سريع كاهش وزن براي تنبل ها اين است كه در هنگام نشستن پشت ميزتان يا تماشاي تلويزيون گروه‌هاي مختلف ماهيچه‌ها را منقبض كنيد. عضلات سريني‌تان را منقبض كنيد و ۸ شماره نگه داريد، رها كنيد و دوباره منقبض كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را براي ران‌ها، عضلات شكم و ساير عضلات هم انجام دهيد.

 

۷. با دست غيرغالب‌تان بخوريد

اگر راست‌دست هستيد، با دست چپ بخوريد. اين يك گزينه‌ي ديگر از روش‌هاي آسان سالم‌تر شدن است، كه سرعت گذاشتن غذا را در دهان‌تان كاهش مي‌دهد. كاهش سرعت خوردن‌تان مي‌تواند كمك‌تان كند سريع‌تر احساس سيري بكنيد. اميدوارم اين زمان اضافه منجر به اين شود كه قبل از تميز كردن بشقاب‌تان از خوردن دست بكشيد.

 

۸. براي هرچيزي كه هوس مي‌كنيد چيز چندش‌آوري را تصويرسازي كنيد

هوس ذرت بوداده كرده‌ايد؟ تصور كنيد يك سوسك روي آن خوراكي كره‌اي خزيده است و ممكن است نظرتان درمورد آن هوس عوض شود. ببينيد، شما مي‌توانيد راه‌هايي پيدا كنيد كه بدون زحمت سالم‌تر باشيد، حتي اگر اين شيوه‌ها در ابتدا كمي عجيب به نظر برسد.

 

۹. از نظر جسمي بي‌قرار باشيد

حتي حركات جزيي به مرور زمان به نتايج بزرگي مي‌انجامد، و به علاوه، اين حركات براي كاهش وزن روشي آسان و مناسب براي تنبل‌ها است. وقتي صحبت از سوزاندن كالري است، بي‌قراري بهتر از بي‌حركت نشستن است. فعاليت جزيي مداوم در مدت‌زمان طولاني مانند تمرين استقامت در سطح جزيي است.

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/در-چه-موقع-هايي-تنبل-بشويم-تا-سود-ببريم.html

موثر بودن اخلاق افراد در فروش

۱۳ بازديد

موثر بودن اخلاق افراد در فروش 

 

همان طور كه ميدانيم هر كس اخلاق داشت موفق است در ادامه با موثر بودن اخلاق افراد در فروش سايت تالاب را دنبال كنيد.

 

فروش عاملي است كه رونق و كسادي آن كاملا به رفتار و شخصيت افراد مربوط است. اگر روان شناسي درستي در زمينه فروش داشته باشيد مي توانيد ميزان درآمد خود را بيشتر كنيد. فروشندگان با انواع مختلفي از خريداران بر‌خواهند خورد: برخي ايده‌هاي جالبي را جذاب مي‌دانند و ديگران نسبت به آن‌ها مشكوك هستند.

 

برخي فقط مي‌خواهند كليت موضوع را بدانند در‌حالي كه ديگران ترجيح مي‌دهند از كل جزييات با‌خبر باشند. برخي با توجه به درك خودشان تصميم مي‌گيرند و بقيه به گزارش‌ها و آمار‌ها نياز دارند. راز فروش بيشتر شناختن شخصيت مشتريان احتمالي و منطبق كردن گفتگوها با سبك فكر مخصوص آن‌ها است.

 

فهميدن شخصيت مشتري‌هاي احتمالي

پنج عامل شخصيتي بر نحوه‌ي تصميم‌گيري مشتري‌هاي شما اثر مي‌گذارد. اگر بتوانيد بفهميد كه خريدار بالقوه با اين معيار‌ها در چه جايگاهي‌ قرار دارد، مي‌توانيد روش خود را با شخصيت مشتري تطبيق دهيد و احتمال انجام فروش را بيشتر كنيد:

 

اول، برخي افراد جذب ايده‌هاي جديد مي‌شوند؛ اين‌ها خريداران «متمايل» هستند. مزاياي يك محصول يا خدمت، اين مشتري‌ها را جذب مي‌كنند چون در آن ايده‌هاي جالبي مي‌يابند. مشتري‌هاي ديگر در برابر چيز‌هاي بديع مقاومت نشان مي‌دهند؛ اين‌ها خريداران «دور» هستند، آن‌ها بيشتر جلب اين مي‌شوند كه بدانند پيشنهاد شما چگونه مي‌تواند

 

مسائل آن‌ها را حل كند. براي تشخيص اينكه مشتري شما در كدام گروه قرار مي‌گيرد، از او بپرسيد كه كدام ويژگي محصول برايش از همه مهم‌تر است. براي انجام فروش در اين تمايز، هم مزايا محصول را بر شماريد هم مشكلاتي كه هر مزيت مي‌تواند برطرف كند

 

دوم، مشتري‌ها در دو‌ دسته‌ي بزرگ تصميم‌گيري قرار مي‌گيرند: «خريداران خرگوشي» به سرعت مي‌خواهند به هدف‌هايشان برسند، اين خرگوش‌ها خريداراني عمل‌گرا هستند، افرادي كه به سرعت مشتاق رسيدن به مقاصد خود هستند. «خريداران لاك‌پشتي» آهنگ حركت آرام و پيوسته‌اي را ترجيح مي‌دهند.

 

اين خريداران منفعل بسيار مواظب و متفكر هستند، قبل از هر عمل كاملا تجزيه و تحليل مي‌كنند. فهميدن اينكه مشتري احتمالي شما يك لاك‌پشت است يا خر‌گوش به شما اجازه مي‌دهد كه از روش‌ درستي استفاده كنيد.

 

سوم، برخي تصميم‌گيرندگان«خريداران دروني» هستند، كه با شهود و تجربيات شخصي خود برانگيخته مي‌شوند. با خريداران دروني، در يك سطح احساسي ارتباط برقرار كنيد و آن‌ها را ترغيب كنيد كه به خواسته‌هايشان گوش دهند. ديگران «خريداران خارجي» هستند؛ اين افراد به دلايل ملموس واكنش نشان مي‌دهند، مانند توصيه‌نامه‌هاي خريداران راضي، تحقيقات و نتايج دستاوردها. داده‌هاي لازم را براي اين نوع تصميم‌گيرندگان آماده كنيد.

 

چهارم، برخي مردم، خريداران «رويه‌اي» يا «حسابدار» هستند- آن‌ها عاشق روتين‌ها، فرايندها و زمان‌بندي‌ها هستند. ديگران خريداران «گزينه‌ها» يا «هنرمند» هستند- ترجيح مي‌دهند ذهن خود را پرواز دهند و تخيلي باشند. مشخص كردن اينكه مشتري شما كدام يك از اين‌ها است به شما در انتخاب عبارت‌هاي درست كمك خواهد كرد.

 

به عنوان مثال، وقتي كه با يك مشتري از نوع «رويه‌اي» پيشنهادي را مطرح مي‌كنيد بر روي روش‌ها و قدم‌هاي لازم تاكيد كنيد و رويكردي سيستماتيك داشته باشيد. اما وقتي با افراد دسته‌ي ديگر صحبت مي‌كنيد از كلماتي مانند، «روش‌هاي جايگزين، انتخاب، انعطاف‌پذيري» استفاده كنيد. در حالي كه در اين وادي كار مي‌كنيد،

 

به ديد‌گاه خودتان نيز توجه كنيد. به طور كلي فروشندگان رويه‌اي كساني هستند كه از روش‌هاي فروش استاندارد استفاده مي‌كنند و دسته‌ي ديگر افرادي هستند كه از سيستماتيك بودن پرهيز مي‌كنند.

 

پنجم، مشتري‌هاي بالقوه يا «كلي نگر و از ديد بالا» هستند و به تصوير كلي توجه دارند، يا اينكه «جز نگر» هستند و به جزئيات توجه مي‌كنند. از مشتري‌ها بپرسيد كه آيا مشخصات اساسي محصول يا خدمت را مي‌خواهند يا تمام جزئيات مربوطه را نيز مي‌خواهند و ارائه‌ي خود را بر طبق آن درست كنيد.

 

متقاعد كردن

متقاعد كردن مردم براي اينكه از شما بخرند نيازمند يك استراتژي سه قسمتي است:

 

۱.با زبان خريدار تطبيق پيدا كنيد

برخي از مردم «بصري» هستند و اساساً بر آنچه كه مي‌بينند تكيه مي‌كنند؛ برخي ديگر «شنيداري» هستند و اطلاعات را با گوش‌ دادن جذب مي‌كنند؛ يا برخي «جنبشي» هستند و با خواندن و لمس كردن اطلاعات را پردازش مي‌كنند.

 

۲. با «الگوي قطعيت» آن‌ها تطبيق پيدا كنيد

وقتي كه فهميديد كه مشتريان اطلاعات را چگونه پردازش مي‌كنند، بفهميد كه آن‌ها چه مي‌كنند تا با تصميمي خود را راحت حس كنند. الگوي قطعيت فرايندي است كه در طي آن خريدار‌ان براي ادامه‌ي مسير احساس امنيت مي‌كنند. برخي افراد اطلاعات را به سرعت قبول مي‌كنند و عمل مي‌كنند. ديگران بايد حرف‌هاي شما را بار‌ها و بار‌ها بشنوند تا بتوانند آماده‌ي انتخاب شوند.

 

۳. با معيار‌هاي انتخاب آن‌ها، خود را وقف دهيد

معيار مشخصي كه خريدار مي‌خواهد تحقق يابد تا بتواند انتخاب خود را انجام دهد، را كشف كنيد. سؤالاتي بپرسيد و به دقت به جواب‌ها گوش دهيد. گفتگو را به سمتي سوق دهيد كه به دغدغه‌ها و موقعيت مشتري احتمالي اشاره كند.

 

سؤالات، گوش دادن و مقاصد

سريع‌ترين راه براي فروش، پرسيدن سؤالاتي است كه مشكلاتي كه محصول يا خدمت شما مي‌تواند براي مشتري برطرف كند را شناسايي كند يا مزاياي آن را نشان دهد. وقتي سؤالات شما هدفمند باشد و واكنش احساسي‌اي را برانگيزد، شما و خريدار به عنوان يك تيم خواهيد بود، كه با هم به دنبال راه‌حل مناسب براي مشكل خريدار هستيد.

 

بهترين سؤالات دنيا هم بي ثمر خواهد بود اگر واقعاً به پاسخ‌هاي مشتري گوش نكنيد. خوب گوش دادن باعث مي‌شوند مردم فكر كنند كه آن‌ها را به درستي درك مي‌كنيد و به آن‌ها اهميت مي‌دهيد و پيوندي ايجاد مي‌كند. راز درست گوش دادن، كنجكاو بودن است. اصول اوليه‌ي گوش دادن درست شامل برقراري تماس بصري، بازتاب كردن حركات بدن طرف مقابل و استفاده از عباراتي مانند «خب، بعدش چي شد»، «چه جالب»، «ادامه‌ بدهيد» است.

 

در پايان گفته‌هايش با جمله‌اي نشان دهيد كه گوش داده‌ايد و هر جا لازم بود سؤالاتي براي روشن شدن بيشتر مطلب بپرسيد. به احساسات و هيجانات گوينده گوش دهيد.

 

در هنگام فروش، آيا متوجه مي‌شويد كه مخاطبان مكررا از بهانه‌هاي يكساني براي رد كردن محصول يا خدمات شما استفاده مي‌كنند؟ مهمترين مسئله‌ها را شناسايي كنيد. با همكاران و اعضاي تيم فروش خود بر روي آن‌ها فكر كنيد و مناسب‌ترين واكنش‌ها را مشخص كنيد، اين واكنش‌ها را با شخصيت و حالت خود تطبيق كنيد.

 

هرگز در برابر مخالفت‌ها واكنش تدافعي نشان ندهيد و يا اينكه دوباره صرفا مزاياي محصول را برشماريد. در عوض، بر احساس‌هايي كه در پشت مخالفت قرار دارند تاكيد كنيد. نسبت به چيزي كه مشتري مي‌خواهد بگويد كنجكاو و علاقه‌مند باشيد. از واكنش‌هاي مناسبي كه قبلا آماده كرده‌ايد استفاده كنيد.

 

زبان قدرتمند

فروشندگان حرفه‌اي نسبت به زباني كه به كار مي‌برند حساس هستند. برخي كلمات به اثر پيام شما شدت مي‌دهند، درحالي‌كه بقيه از اثر آن مي‌كاهند. در حين يك تماس فروش، سؤالاتي بپرسيد كه هيجانات مثبتي مانند «شوق و ذوق، همدلي، اميد و سورپرايز» در مشتري ‌بالقوه ايجاد كند.

 

از احساسات منفي مانند «ترس، استرس، آزردگي و تحريك و تنفر» دور بمانيد. آموختن اينكه چه بگوييد و از چه چيز‌هايي پرهيز كنيد، براي تاثير گذاري بر مشتري‌هاي بالقوه ضروري است. اين هفت استراتژي به شما كمك خواهد كرد:

 

۱.كوچك كننده‌ها

از بكار بردن كلماتي مانند، «فقط»، «دقيقا»، «صرفاً» يا كلمات ديگر كه تأثير عبارت شما را كم مي‌كنند، بپرهيزيد. به عنوان مثال: «من فقط مي‌خواهم در مورد … » قدرت لازم را ندارد. در عوض گفتگو را با يك عبارت دقيق و قدرتمند شروع كنيد: «اين اطلاعات مهمي است، مشتري‌هاي ما از خدمات ما استفاده مي‌كنند تا اين سه مشكل كليدي، كه احتمالاً شما هم‌اكنون با آن‌ها روبرو هستيد را برطرف كنند»

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/موثر-بودن-اخلاق-افراد-در-فروش.html

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

۱۱ بازديد

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار 

 

با همكاران خود هميشه خوش رفتار باشيد تا كار در كنار آن ها برايتان شيرين شود در ادامه با روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار سايت تالاب را دنبال كنيد

 

چيزي كه از همه بيشتر اهميت دارد ايجاد جو خوب بين همكاران در محيط است كه مي تواند منجر به پيشرفت مجموعه نيز گردد. رفتار در محيط كار به اندازه مهارت ها و توانايي ها مهم است. هر كاري از كارهاي دفتري پر استرس گرفته تا كار در رستوران نيازمند تركيبي از مهارت ها و تخصص هاي مردم است. بنابراين بايد از روز اول تاثير خوبي با رفتارتان ايجاد كنيد تا اين تاثير در روزهاي آينده هم باقي بماند.

 

شروع يك كار جديد

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

زود در محل كار حاظر شويد: تاثيري كه در روز اول مي گذاريد بسيار مهم است. بنابراين بايد وقت شناسي خودتان را نشان دهيد. ۱۰ يا ۱۵۵ دقيقه زودتر برسيد كه كارهاي تان را انجام داده و آماده باشيد.اگر محل كارتان جاي جديدي است كه زياد با آن جا آشنايي نداريد چند روز قبل به آن جا برويد تا مدت زمان مسير را تخمين بزنيد.

 

بيشتر از زمان تعيين شده در محل كار نمانيد. اين كار ممكن است به اين معني باشد كه به درستي قادر به مديريت زمان نيستيد. با زود رسيدن و به موقع رفتن روي كارفرما تاثير بگذاريد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

گوش دهيد و به آن چه مي شنويد عمل كنيد: كسي از شما انتظار ندارد كه از همان ابتدا در تمام كارها بهترين باشيد. همه كارفرماها مي دانند كه نيروي جديد نياز به آموزش دارد. پس نگران اشتباهات روز اول نباشيد اما به دقت گوش دهيد و روي يادگيري تمركز كنيد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

از سوال پرسيدن نترسيد: بيشتر كارمندان جديد از سوال پرسيدن خجالت مي كشند. بنابراين كار را اشتباه انجام مي دهند. سوال پرسيدن كار بدي نيست به خصوص در روز اول كاري. به جاي اين كه مدام در حال حدس زدن باشيد از كارفرما بخواهيد توضيح بدهد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

كارهايي كه نياز است انجام شود را پيش بيني كنيد: هر چقدر هم ماهر و با استعداد باشيد تشخيص اين كه كار بعدي كه بايد انجام دهيد چيست كمي سخت است. براي اين كه در روز اول خودتان را نشان دهيد. حواستان را جمع كنيد، موقعيت را تحليل كنيد و كار بعدي كه بايد انجام دهيد را تشخيص دهيد.

 

در بعضي از شغل ها نياز است كه بايستيد و تماشا كنيد و در هر فرصتي خودتان را جلو بيندازيد. اما در بعضي شرايط كاري به جاي عمل كردن بايد سوال بپرسيد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

قبل از اين كه به شما بگويند نظافت كنيد: يكي از مسائلي كه در هر موقعيت كاري مهم است نظافت است. منظم و مرتب بودن چيزي نيست كه نياز به تذكر داشته باشد. براي بهتر كار كردن به محيط كاري تان نظم و نظافت بدهيد. اگر در دفتر كار مي كنيد چاي كهنه را دور بريزيد و چاي تازه دم كنيد. فنجان ها را بشوئيد. آشغال ها را در سطل زباله بريزيد.

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/روش-هاي-مناسب-براي-رفتار-مناسب-با-همكار.html

خريد اينترنتي ريسه ال اي دي دكوراتيو انعطاف پذير 3.5 متري برگرفته شده از gisha.blog.ir

۲۱ بازديد

فروشگاه اينترنتي فرانام ارائه دهنده ريسه LED دكوراتيو 3.5 متري اورجينال
قابل استفاده در فضاي داخلي و  خارجي
جلوه خاص دكوراسيون شما
بيش از 8 مدل رقص نور ريسه LED دكوراتيو 3.5 متري
قيمت : 39000 تومان


منبع:
https://saripan.ir/%d8%b1%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c-%d8%aa%d8%b2%d8%a6%db%8c%d9%86%db%8c/
ريسه LED دكوراتيو 3.5 متري با رقص نور بسيار زيبا و هيجان انگيز، زيبايي بخش منزل ويا اتاق شما است. انعطاف پذيري بالا، شفافيت سيم، مصرف پائين، طول 3.5متري و تنوع حالت هاي نوردهي، اين نوع ريسه را براي تزئين اتاق عقد يا نامزدي و جشن تولد، تزئين درخت كريسمس، دور پنجره ها، دور آلاچيق و ... و بطور كلي محيط هاي داخلي و خارجي ساختمان مناسب ساخته است. استفاده از آن به دليل داشتن دوشاخه معمولي بسيار آسان است و فقط كافيست آنرا به پريز برق متصل نمائيد تا شروع به كار نمايد. با زدن كليد كوچكي كه همراه ريسه است مي توانيد نوع رقص نور را انتخاب نمائيد. همچنين مي توانيد تمام ريسه را بدون رقص نور، ثابت روشن نگه داريد. با توجه به اينكه اين ريسه با برق 220 ولت كار مي كند، نبايد ريسه را در محيط هاي خيلي مرطوب استفاده و يا در آب غوطه ور نمود.
ريسه LED دكوراتيو 3.5 متريقيمت : 39000 تومان


ويژگي هاي ريسه LED دكوراتيو 3.5 متري :- وجود برد كنترلر جهت اعمال و يا تغيير افكت رقص نور- قابل استفاده در فضاي داخلي و  خارجي- كاركرد با برق 220 ولت شهري- جلوه خاص دكوراسيون شما- بازه توان مصرفي : 50 وات- بيش از 8 مدل رقص نور- سبك و انعطاف پذير- طول ريسه 3.5 متر


روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 39000 تومان
كلمات كليدي :مشخصات، قيمت و خريد ريسه ال اي دي مدل 100 LED | ديجي‌كالاخريد اينترنتي ريسه ال اي دي مدل 100 LED و قيمت انواع لامپ و چراغ متفرقه از فروشگاه آنلاين ديجي‌كالا. جديدترين مدل‌هاي لامپ و چراغ متفرقه با بهترين قيمت در ...‎ريسه ال اي دي لوخو هوم مدل Mim ... · ‎ريسه ال اي دي مدل Christmas ...مشخصات، قيمت و خريد ريسه ال اي دي لوخو هوم مدل Mim-Light By ...خريد اينترنتي ريسه ال اي دي لوخو هوم مدل Mim-Light By طول 9 متر و قيمت انواع لامپ و چراغ لوخو هوم از فروشگاه آنلاين ديجي‌كالا. جديدترين مدل‌هاي لامپ و چراغ لوخو هوم با ...ريسه هاي ال اي دي در انواع مختلف براي عكاسي و فيلم برداري خلاقانهريسه هاي ال اي دي ، ريسه ال اي دي هفت رنگ ، ريسه ال اي دي باتري خور و .. انواع مختلف ديگر.خريد اينترنتي ريسه led را از سايت نگاه شاپ تجربه كنيد.ريسه LED | فروشگاه اينترنتي روشانيكسريسه LED سوزني 100 لامپ. 29,000 تومان ... ريسه 10 متري ميكرو LED به همراه درايور فروش ويژه ... ريسه 5 متري ميكرو LED منبع تغذيه باتري ( قلمي) · افزودن به سبد ...ريسه ال اي دي | قيمت ريسه شلنگي LED نور مخفي خريد ريسه ...فروش آنلاين و اطلاع از قيمت ريسه ال اي دي، شلنگي و نواري در لايت هوم , خريد ريسه ال اي دي نواري و شلنگي در رنگ نورهاي مختلف و RGB با قيمت مناسب و كيفيت بالا.نوع سر پيچ و لامپ‎: ‎SMD نوع روشنايي‎: ‎ريسه نواريشار نوري (لومن)‎: ‎420 نوع نصب‎: ‎پشت چسب دارانواع ريسه ، ليست قيمت ، ال اي دي تزيني ، LED ، چراغ ، سوزني ...ريسه ها معمولا از سه بخش اصلي سيم ، ال اي دي و كيت بازي دهنده تشكيل ميشود كه به واسطه ي كيت بازي دهنده يا همان فلاشر ميتوان سبك بازي نور در ريسه را تغير داد و ...

برگرفته شده از gisha.blog.ir