روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

۲۴ بازديد

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار 

 

با همكاران خود هميشه خوش رفتار باشيد تا كار در كنار آن ها برايتان شيرين شود در ادامه با روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار سايت تالاب را دنبال كنيد

 

چيزي كه از همه بيشتر اهميت دارد ايجاد جو خوب بين همكاران در محيط است كه مي تواند منجر به پيشرفت مجموعه نيز گردد. رفتار در محيط كار به اندازه مهارت ها و توانايي ها مهم است. هر كاري از كارهاي دفتري پر استرس گرفته تا كار در رستوران نيازمند تركيبي از مهارت ها و تخصص هاي مردم است. بنابراين بايد از روز اول تاثير خوبي با رفتارتان ايجاد كنيد تا اين تاثير در روزهاي آينده هم باقي بماند.

 

شروع يك كار جديد

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

زود در محل كار حاظر شويد: تاثيري كه در روز اول مي گذاريد بسيار مهم است. بنابراين بايد وقت شناسي خودتان را نشان دهيد. ۱۰ يا ۱۵۵ دقيقه زودتر برسيد كه كارهاي تان را انجام داده و آماده باشيد.اگر محل كارتان جاي جديدي است كه زياد با آن جا آشنايي نداريد چند روز قبل به آن جا برويد تا مدت زمان مسير را تخمين بزنيد.

 

بيشتر از زمان تعيين شده در محل كار نمانيد. اين كار ممكن است به اين معني باشد كه به درستي قادر به مديريت زمان نيستيد. با زود رسيدن و به موقع رفتن روي كارفرما تاثير بگذاريد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

گوش دهيد و به آن چه مي شنويد عمل كنيد: كسي از شما انتظار ندارد كه از همان ابتدا در تمام كارها بهترين باشيد. همه كارفرماها مي دانند كه نيروي جديد نياز به آموزش دارد. پس نگران اشتباهات روز اول نباشيد اما به دقت گوش دهيد و روي يادگيري تمركز كنيد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

از سوال پرسيدن نترسيد: بيشتر كارمندان جديد از سوال پرسيدن خجالت مي كشند. بنابراين كار را اشتباه انجام مي دهند. سوال پرسيدن كار بدي نيست به خصوص در روز اول كاري. به جاي اين كه مدام در حال حدس زدن باشيد از كارفرما بخواهيد توضيح بدهد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

كارهايي كه نياز است انجام شود را پيش بيني كنيد: هر چقدر هم ماهر و با استعداد باشيد تشخيص اين كه كار بعدي كه بايد انجام دهيد چيست كمي سخت است. براي اين كه در روز اول خودتان را نشان دهيد. حواستان را جمع كنيد، موقعيت را تحليل كنيد و كار بعدي كه بايد انجام دهيد را تشخيص دهيد.

 

در بعضي از شغل ها نياز است كه بايستيد و تماشا كنيد و در هر فرصتي خودتان را جلو بيندازيد. اما در بعضي شرايط كاري به جاي عمل كردن بايد سوال بپرسيد.

روش هاي مناسب براي رفتار مناسب با همكاران در محيط كار

قبل از اين كه به شما بگويند نظافت كنيد: يكي از مسائلي كه در هر موقعيت كاري مهم است نظافت است. منظم و مرتب بودن چيزي نيست كه نياز به تذكر داشته باشد. براي بهتر كار كردن به محيط كاري تان نظم و نظافت بدهيد. اگر در دفتر كار مي كنيد چاي كهنه را دور بريزيد و چاي تازه دم كنيد. فنجان ها را بشوئيد. آشغال ها را در سطل زباله بريزيد.

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/روش-هاي-مناسب-براي-رفتار-مناسب-با-همكار.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.