باند هاي خانگي

لوازم آرايشي

باند هاي خانگي

۸ بازديد

بهترين سيستم هاي صوتي خانگي1. سيستم صوتي خانگي Sony MHC-V90بهترين بازيكن خانگي SONYبهترين سيستم پخش خانگي سوني با كيفيت صداي عالي با 2 مشترك، 5 توييتر و 4 بلندگو
پخش كننده رسانه سوني MHC-V90 يك سيستم صوتي خانگي پيشرفته است. اين دستگاه مجهز به واي فاي و بلوتوث بوده و از فرمت هاي صوتي مختلف پشتيباني مي كند. اين دستگاه همچنين به فناوري NFC براي اتصال راحت تر از طريق بلوتوث مجهز شده است. بنابراين اتصال به آن از طريق تلفن همراه بسيار آسان است. باند هاي خانگي البته اين دستگاه مجهز به پورت USB و HDMI بوده و داراي خروجي و ورودي كامپوزيت نيز مي باشد. يكي از مزاياي اين دستگاه كنترل آن با پنل لمسي است كه كار با آن را به خصوص در مهماني ها بسيار آسان مي كند. اين مدل همچنين داراي سيستم كروم كست داخلي است كه به شما امكان مي دهد فايل هاي صوتي موبايل را به دستگاه خود منتقل كنيد. رقص نور نيز يكي ديگر از ويژگي هاي جالب اين وسيله است كه مي توان در مهماني هاي زيادي از آن استفاده كرد

اين سيستم صوتي خانگي با دو ورودي ميكروفون به شما امكان مي دهد يك آهنگ بخوانيد يا در يك مسابقه خوانندگي شركت كنيد. از آنجايي كه دستگاه وزن نسبتاً زيادي دارد (50 كيلوگرم) و حمل آن دشوار است، طراحان سوني راه حلي براي اين مشكل انديشيده اند.
اين مدل با دسته و چرخ طراحي شده است تا بتواند به راحتي در داخل خانه حركت كند و كاربر براي حمل آن نياز به قدرت بدني زيادي نداشته باشد. اين مدل به دو ساب ووفر، پنج بلندگو و چهار بلندگوي ميان رده مجهز شده است. اين مدل يكي از بهترين سيستم هاي صوتي خانگي است و طرفداران زيادي دارد.
ويژگي هايبلوتوث: بلهواي فاي: بلهپورت USB: بلهپورت HDMI: نداردپورت AUX: نداردراديو: بلهكنترل پنل را لمس كنيديك رقص نور وجود داردداراي فناوري NFC استامكان استفاده از Spotifyاكولايزر و حالت هاي مختلف پخش صدايك تايمر خواب وجود داردداراي ورودي LAN استمشاهده قيمت ها و عكس هاي بيشتر
 
 
2. سيستم صوتي خانگي Sony MHC-V42Dمحبوب ترين پخش كننده خانگي SONYسيستم پخش خانگي حرفه اي سوني
مديا پلير سوني MHC-V42D يك سيستم صوتي خانگي حرفه اي است كه نسبت به مدل هاي ديگر سوني مقرون به صرفه تر است. اين دستگاه مجهز به بلوتوث است و از فرمت هاي صوتي مختلف پشتيباني مي كند.
اين دستگاه همچنين به فناوري NFC براي اتصال راحت تر از طريق بلوتوث مجهز شده است. بنابراين اتصال به آن از طريق تلفن همراه بسيار آسان است. البته اين دستگاه مجهز به پورت USB و HDMI نيز مي باشد و داراي پورت هاي مختلفي مي باشد.
يكي از نكات مثبت اين مدل، كنترل پنل آن است كه كار با آن را بسيار آسان مي كند. اين مدل همچنين مجهز به فناوري صداي دالبي است كه صدايي بهينه را ارائه مي كند. رقص نور يكي ديگر از ويژگي هاي جالب اين وسيله است كه مي توان در مهماني هاي زيادي از آن استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.