فرش اتاق خواب

لوازم آرايشي

فرش اتاق خواب

۸ بازديد

از پر استفاده ترين كفپوش در خانه ايراني فرش اتاق خواب مي باشد كه داراي تنوع بالايي نيز مي باشد. به صورت سه بعدي ، شنل ، شگي ، تك رنگ ، ساده و طرح دار عرضه گرديده شده است كه شما مي توانيد طبقه سليقه اي كه داريد اقدام به خريد فرش اتاق خواب منزل خود نماييد. فرش اتاق خواب پسرانه جدا از ست كردن فرش با دكوراسيون و طراحي منزل و اينكه هر دكوراسيوني طرح و رنگ خاص خود را مي طلبد. انتخاب فرش اتاق خواب براي مكان هاي مختلف است. با توجه به اين مهم، براي هر محيطي فرش خاص طراحي شده است كه مناسب آن محيط و كاربرد فرش در آن محيط باشد.

اتاق خواب نيز هم براي زيبايي و هم نقشي كه در محافظت پاها در برابر سرما در زمستان و پاييز ايفا مي كنند، استفاده مي شوند.

به طور كلي فرش در محيط هاي مختلف من جمله فضا هاي اداري و ... نيز استفاده مي شود. در اينجا از پرداختن به آنها چشم پوشي مي كنيم. اما مبحثي كه در اينجا بناست به آن پرداخته شود، فرش اتاق خواب است كه در ادامه در مورد آن صحبت مي كنيم.
.

خريد فرش اتاق خواب به صورت مناسب

نكته اي كه بايد در انتخاب فرش اتاق خواب بايد در نظر گرفت، اين است. مشخص كنيم چه هدفي داريم و قصد داريم چگونه فضايي ايجاد كنيم. علاوه بر اينكه با فرش كردن اتاق خود مي خواهيم به آن گرما و روح ببخشيم.

با فرش كردن مي توانيم قسمت هاي مختلف اتاق را از هم جدا كنيم؛ اين كار باعث مي شود اتاق مرتب تر به نظر برسد.

قبل از انتخاب فرش بايد اندازه آن را در نظر گرفت كه آيا قصد فرش كردن تمام آن را داريد و يا اينكه تنها بخشي از آن را. اگر اتاق بزرگ است آيا قصد داريم فرش دست پهن كنيم يا از دو فرش استفاده كنيم.

توجه داشته باشيد كه با خريد فرش اتاق خواب از فروشگاه زر فرش از 24 درصد تخفيف قرار داده شده نيز بهره مند مي‌گرديد. ناگفته نماند كه تخفيفات بر روي محصولات اعمال شده است و نيازي به زدن كد تخفيف نيست.
.

قيمت فرش اتاق خواب

به طور كلي فرش اتاق خواب قيمت پايين تري نسبت به فرش هاي اتاق پذيرايي دارد، قيمت فرش اتاق خواب با توجه به سايز فرش و جنسي كه انتخاب مي شود، متغير است.

نكته براي خريد فرش اتاق خواب از فروشگاه : زر فرش اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كرده است. انواع مدل هاي فرش اتاق را براي تمام رده هاي سني و تمام سليقه ها در سايت مشاهده كنند و با نازلترين قيمت و در عين حال بهترين كيفيت اقدام به خريد فرش اتاق كنند.
.

مدل فرش فانتزي اتاق خواب نوجوان

براي اتاق خواب نوجوان هم يك سري طرح ها مي توانيد انتخاب كنيد . البته بستگي دارد كه نوجوان دقيقاً در چه سني باشد و البته دختر باشد يا پسر .

به صورت تقريبي از 12 سالگي تا 18 سالگي سن نوجواني است كه روحيات نوجوان 12 ساله متفاوت از 18 ساله است . همان طرح يوزپلنگ مثلاً براي يك پسر نوجوان 18 ساله كه وارد جواني مي شود ، خيلي خوب و ايده آل است . ولي شايد اين طرح خيلي براي يك نوجوان 12 ساله مناسب نباشد .

هرچند بسته به روحيه فرزند شما باز هم انتخاب طرح متفاوت است و شايد همان نوجوان 12 ساله عاشق اين طرح باشد .

مثلاً اتاق خواب عروس و اتاق يك پسر نوجوان كاملاً از يكديگر متفاوت هستند و مسلماً هم فرش هاي آن ها هم بايد متفاوت باشد . يا اتاق خواب يك دختر بچه با يك دختر بزرگسال و يا يك زن و شوهر باز هم هر كدام دكوري متفاوت دارند .

.

انتخاب فرش اتاق جوان دختر و پسر

يكسر از طرح هاي قرار داده شده بيشتر پسرهاي نوجوان و جوان مي پسندند ولي آن را براي اتاق دختر نوجوان هم خريد كرده اند .

بيشترين خريد از محصولات اتاق خواب كه استفاده بالايي هم دارد محصولات فرش كودك اتاق خواب است. براي اتاق فرزندان پسر و دختر شما در طرح هاي مختلف خريداري مي‌شود و پهن مي‌گردد.

زير انداز قالي كودك داراي طرح هاي متنوع شيك ، فانتزي ، پسرانه و دخترانه است. شما مي توانيد متناسب با سليقه فرزندتان اقدام به سفارش و خريد فرش مورد نظرتان كنيد.

طرح هاي قرار داده شده را براي اتاق يك دختر جوان به كار برد و يا يك زوج و … . اين بستگي به روحيه و سليقه شما دارد و البته رنگ و دكور شما كه چه طرحي را بپسنديد .

توجه داشته باشيد براي اتاق خواب نوجوان هم يك سري طرح ها مي توانيد انتخاب كنيد. البته بستگي دارد كه نوجوان دقيقاً در چه سني باشد و البته دختر باشد يا پسر .

.

فرش اتاق خواب عروس

يكي از موضوعاتي كه امروزه ذهن تازه عروسان را درگير كرده ، انتخاب فرش اتاق خواب عروس است ؛ كه انتخاب سختي است. فرش اتاق ، يكي از عناصر مهم اتاق است كه بسيار در نماي اتاق تأثيرگذار است .

براي همين افراد بسيار در انتخاب آن وسواس به خرج مي دهند ، اما يكي از مهمترين انتخابها در زمينه فرش اتاق كه انتخابي هم حساس و هم جذاب است. فرش اتاق خواب عروس ايراني است در اين مبحث قرار است.

به اين موضوع و انواع مدل فرش اتاق خواب عروس جديد بپردازيم و اين مبحث را گسترش دهيم .

يكي از عناصر مهم اتاق عروس ايراني ، بعد از سرويس خواب كه خيلي مهم است و به چشم مي آيد ، فرش آن است. اين فاكتوري است بسيار مهم كه در دكوراسيون اتاق خواب عروس و داماد چه فرشي پهن باشد كه زيبايي آن را دو چندان كند .

انواع مختلفي از فرش و مشتقاتش در اين اتاق استفاده مي شود و بسته به سليقه نو عروسان مي تواند از اجناس مختلف انتخاب شود .

براي اتاق خواب عروس ، مي توان انواع مدل گليم فرش اتاق عروس ، انواع مدل فرش فانتزي اتاق و … را به كار برد. گليم فرش اتاق نيز از محصولاتي است كه براي اين مورد خاص كاربرد دارد و تقاضا براي آن وجود دارد .

توجه داشته باشيد كه فرش اتاق عروس جديد در اين مقاله براي شما به صورت فانتزي ، شگي و گليم قرار داده شده است و انتخاب هر كدام از اين مدل ها بستگي به سليقه شماهم دارد.

.

نكات در انتخاب مدل فرش فانتزي اتاق خواب عروس

نكته ديگري كه در انتخاب فرش اتاق خواب عروس جديد بايد در نظر بگيريد اين است كه از فرش گرد استفاده نكنيد چون شكل اتاق را ناموزون جلوه مي دهد. فرش مناسب براي اين محيط ، فرشي است كه خيلي كوچك نباشد چرا كه باعث مي شود اتاق كوچك تر از اندازه خود ديده شود .

اگر كامل اتاق را فرش كنيد و كناره‌ها را خالي نگذاريد سبب مي شود كه اتاق بزرگ تر به نظر برسد. البته اين كاملاً به شما و نظر شما بستگي دارد كه بخواهيد فرش اتاق خواب را فقط جلوي تخت پهن كنيد و يا كل اتاق را فرش كنيد.

ولي آن چه كه در انتخاب مدل فرش اتاق خواب عروس به نظر مي رسد كه خاص تر بايد به آن توجه ويژه شود ، اين است كه اتاق بايد گرم و صميمي و رمانتيك به نظر برسد و اين نه تنها فرش را شامل مي شود بلكه بقيه وسايل را نيز بايد به دقت انتخاب كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.